2009. december 14., hétfő

Esett a hó!

Gyönyörű nagy pelyhekben hullott a hó! S lám:
Ez egy dimensions kit. Plasztikra kellett hímezni. Hááát... Most már elmondhatom, hogy plasztikra is hímeztem, de nem hiszem, hogy többször is elő fog fordulni. Inkább hímzővászon!
Viszont imádom ezt a hóembert! Ez a mosoly és vidámság! Tünemény!

Újból fényképeztem a múltkori rózsaszínű virágokat. Most úgy láttam, sikeresen fényképeztem.

Most inkább karácsonyi mintát hímezek. Nem lesz kész az ünnepig, de hangolódok vele.

Dorka

4 megjegyzés:

  1. Én még ilyen plasztikra nem hímeztem.
    A rózsaszín fotó most szuper lett.
    S még szebb, mint gondoltam.
    De jó, hogy elkészítetted rózsaszínben is!

    VálaszTörlés
  2. Hát még én sem próbáltam! Nagyon jól sikerült, aranyos minta!!!
    A rózsaszínű virágról, pedig igen - ez nagyon szép fotó lett!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm lányok a kedves szavakat!

    Marcsi, szerintem sokkal jobb hímzővászonra hímezni. A plasztik merev.
    Hiába a virágokat muszáj volt rózsaszínben is megcsinálni ;).

    Melinda nagyon örülök neked! Meg a dícséretedmek is!

    Márti szerintem feltétlenül próbáld ki, haladós kis minta, élvezet csinálni!

    Mindenit puszilok: Dorka

    VálaszTörlés