2011. november 16., szerda

Őszi friss



Az elmúlt hetekben inkább hímezgettem, nem is volt nagyon mit mutatnom. De most már van ám!
Elkészült a levendula tündérem! Nagyon tetszett, de halogattam az elkészítését. Tartottam ugyanis a rengeteg franciacsomótól. Ma már azt mondom: fölöslegesen. S avégeredmény mindennél mesésebb!

Íme a tündér duóm:


Nem tudok betelni velük!
A manócskám is keretet kapott. Mégpedig oválisat! Nem is hittem volna, hogy ovális lesz az igazi, de nagyon jól mutat így! Már a falunkon horkol...



Dorka

8 megjegyzés:

  1. Lovely fairies! And your Nimue finish is great - love the oval frame!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  2. Én is sokáig gyönyörködtem bennük! Nagyon szépen hímeztél! A manócskád meg olyan klassz a kerettel együtt, nagyon jót választottál hozzá!

    VálaszTörlés
  3. Dear Tatyana!
    You are very nice! Thank you your lovely words!

    Hugs: Dorka


    Kedves Éva!
    Nagyon örülök, hogy neked is tetszenek! Ilyen bókba egészen belepirultam az örömtől. Nagyon köszönöm!

    Ölel: Dorka

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek Dorka!! Nagyon tetszik az ovális keret is, jó választás volt! :)

    VálaszTörlés
  5. Drága Márti nagyon köszönöm! Nem is gondoltam volna, hogy ilyen remek lesz az ovális keret. Mindig a spontán dolgok a legjobbak, nem igaz?

    Ölel: Dorka

    VálaszTörlés
  6. Mennyi bájos gyönyörűség!
    Csodásak!

    VálaszTörlés
  7. A tündérek csodásak lettek! Annyira szépek a színeik!

    A manót ovális keretbe rakni pedig remek ötlet volt! Jó volt bekukucskálni, bár jó pár hetes késéssel tettem csak meg megint:( Sosem fogom utolérni magam?

    VálaszTörlés
  8. Jaj lányok, de örülök nektek!
    Annyira aranyosak vagytok!
    Marcsi, nagyon-nagyon köszönöm! Olyan boldoggá tettél!

    Édes Dóra, dehogynem éred majd magad utól! És én mindig örülök neked! Írtam ám neked többször is, csak valami hibaüzenet jött, de idegenül...
    Képzeld, én is horgolok majd karácsonyi ajándéknak meglepit! Teljesen lezsibbadtam, mikor olvastam nálad, hogy te is! Jobbulást a gyerekeknek!
    Ölel: Dorka

    VálaszTörlés