2010. szeptember 3., péntek

Kicsit megkésve

Elsején szerettem volna feltenni ezt a képet, így lett volna stílusos. Technika közbeszólt. De nem hagytam magam!
S az iskolakezdés izgalmai azért még nem ültek el teljesen, ezért még meg merem mutatni.

Ez az abc akkor készült, amikor Imikém elsős lett. Nagy naivan megkérdeztem leendő tanító nénijét hímezzek-e valamit. Teljesen meglepett, hogy abc-t kért. Egész nyáron főtt a fejem, végül egy újságban találtam megfelelőt, de azt át kellett komponálnom. A betűk aljában csészék voltak és az egész minta díszítése teás volt.
Átalakítás után tetszetős képet kaptam.

Még kongréra hímeztem, volt otthon egy méretre megfelelő darab sárga színben. A betűknél a kékre esett a választásom, így lett mutatós. A fonal puppets, kódját nem tudom, szemre választottam.

Imike már nem abba az iskolába jár, ezért elhoztam haza a hímzést.
A varrás nem engem dicsér.

Dorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése