2010. április 23., péntek

Könyvjelző

Ezt a könyvjelzőt még Imikémnek készítettem tanévkezdésre. Elvittem a kézimunkaboltba, válassza ki magának, melyiket szeretné. Hát ez annyira jól sikerült, hogy már gondolatban azt számolgatta, hány tárgyat is fog tanulni...
Végül belenyugodott, hogy kezdésnek elég egy is :).

Múltkor említett készülő mű nem hétpecsétes titok: matrjoska babákat öltögetem. Borzasztóan élvezem ahogy alakul. Könnyen lehet, hogy jövő héten már a kész triót mutathatom, hiszen már csak egy baba hiányzik.

Egy kis egyéb, de hímzés: ma délután ötkor nyílik a helyi művelődési házban kézimunka kiállítás. A bevezető mondatból már nyilván kiderült, én is ott leszek a műveimmel. Jócskán vittem, felbuzgott bennem a hiúság.

Dorka

2 megjegyzés:

  1. Én is nemrég vásároltam a leánykámnak egy hasonló könyvjelzőt, csak azon cica van.
    Tündéri lett.
    A kiállításról pedig írj ám!

    VálaszTörlés
  2. Imádom a Popcorn macikat, de állati munkásak! Jópofa a fiad, hgy már számolgatta, hogy hány könyvjelzőre is lesz szüksége:-DDD

    VálaszTörlés