2009. augusztus 30., vasárnap

Fehér rózsák



Közelgett anyukám születésnapja. Szerettem volna valamit hímezni neki, de gondban voltam, nem volt ötletem mit is. Egészen addig, amíg Mártinál meg nem láttam ezt a mintát. Azonnal tudtam, hogy EZ az! Márti segítségemre sietett és így sikerült a képecskét elkészítenem. Öt nap alatt kényelmesen elkészült, permin 32-es hímzővászonra tettem. A színeket szemre válogattam össze, a kódjuk: dmc 407, 3860, 936 és B5200.

Kedves Márti! Nagyon köszönöm a segítségedet!

Dorka

4 megjegyzés:

  1. Milyen szép lett, nagyon tetszik és igazán nincs mit!!! :)))))

    VálaszTörlés
  2. Ezt nevezem!
    Csudacsuda szép lett!
    Mártit pedig ismerjük már sokan, hogy egy segítőkész tündér.
    Mit készítesz belőle?
    Bekeretezed?
    Tudom, hogy itt nem tudsz válaszolni, de majd mutasd meg a végeredményt is!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, nekem is nagyon tetszik ez a minta!

    VálaszTörlés
  4. Játékra hívlak, nézz át hozzám.

    VálaszTörlés